A escola face à percepção acerca do que significa "saber ler"/"não saber ler"

Authors

  • Irandé Costa Antunes

DOI:

https://doi.org/10.28998/2317-9945.199513-14.7-24

Keywords:

Escola, leitura

Abstract

DOI: 10.28998/0103-6858.1995v1n13-14p7-24

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2019-04-15

How to Cite

ANTUNES, Irandé Costa. A escola face à percepção acerca do que significa "saber ler"/"não saber ler". Revista Leitura, [S. l.], v. 1, n. 13-14, p. 7–24, 2019. DOI: 10.28998/2317-9945.199513-14.7-24. Disponível em: https://seer.ufal.br/index.php/revistaleitura/article/view/6656. Acesso em: 14 aug. 2024.

Similar Articles

<< < 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.